Mistral 2 dostępny jest w dwóch modelach: STD z kabiną lub platformą oraz GE dostępny wyłącznie w wariancie z platformą. W modelu GE projekt osi przedniej i tylnych przekładni głównych umożliwia obniżenie pozycji jazdy do 95 mm w porównaniu do wersji STD, co pozwala na uzyskanie lepszych osiągów w wąskich i niskich przejazdach oraz pod trejażami i w szklarniach..
Landini Mistral 2 to product najwyższej jakości MADE IN ITALY.
Silnik
Silniki Kohler
3-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,9 litra z chłodnicą końcową zapewnia w modelach MISTRAL 2-055 i 2-060 maksymalną moc odpowiednio 49 i 57 KM (ISO) z maksymalnym momentem obrotowym 180 i 200 Nm dostępnym już przy 1200 obr./min. , co stawia MISTRAL 2 jako Best in Class w swojej kategorii.
Ważną nowością jest dostępność TEMPOMATU (pamięci obrotów silnika), który pozwala zapisywać obroty silnika i szybko je przywoływać za pomocą praktycznego przycisku na prawej konsoli.
Silnik
MISTRAL 2-055 |
MISTRAL 2-060 |
|
KOHLER Common Rail | KDI 1903 | KDI 1903 |
Moc | 49 | 57 |
Maksymalny moment obrotowy (Nm) | 180 | 200 |
Pojemność (CM3) | 1861 | 1861 |
Skrzynia biegów i hydraulika
Skrzynia biegów to serce każdego ciągnika, to najważniejszy element i najbardziej wartościowy w traktorze.
12 biegów polowo-transportowych od 0,8 do 31 km/h pozwalają na maksymalne wykorzystanie mocy i momentu obrotowego silnika. To kolejny parametr który redukuje zużucie paliwa.
4 biegi pełzające z prędkością od 0,2 km/h
Rewers mechaniczny ułatwia zmiane kierunku jazdy na każdym biegu bez konieczności zatrzymania ciągnika.
Wspomaganie kierownicy wraz z bardzo małym promieniem zawracania 2,9 m (bez użycia hamulcy) ułatwia manewrowanie w ciasnych miejscach, sadach. Tylny podnośnik o udźwigu 1200 kg wyposażony jest w mechaniczny układ sterowania z regulacją pozycyjną oraz siłową jak również z regulacją prędkości opadania i czułości podnośnika.
Napęd
Landini Mistral 2 posiada załączany mechanicznie napęd 4×4 oraz włączaną elektrohydraulicznie blokadę dyferencjału na wszystkie koła.
Przekładnia stożkowa w przednim moście wraz z niewielkimi gabarytami ciągnika umożliwia uzyskanie promienia zawracania o wartości 2,9m bez użycia hamulcy, ale również przeniesienie napędu na skręcone koła pod obciążeniem.
WOM
Zależnie od wykonywanej pracy, ciągnik umożliwia użycie wałka odbioru mocy o prędkości 540 lub 540eco (750 obr./min). Dodatkowym atutem ciągnika jest zmiana tych prędkości w kabinie. Prędkość 540eco pozwala na pracę przy niższych obrotach silnika, to już trzeci argument powodujący zwiększenie oszczędności zużycia paliwa w tym ciągniku.
Bardzo bogata oferta wyposażenia
Włoska kabina oferuje wysoką jakość, szczelność i wysoki poziom filtrowania powietrza (dostępne filtry węglowe).
Ciągnik ten oferowany jest również bez kabiny ze składaną ramą ochronną dedykowany do pracy w tunelach.
Dostępny jest również w kliku możliwych szerokościach najbardziej atrakcyjne dla sadowników to 128 cm , 138 cm i 143 cm. Przedni TUZ i WOM także dostępny jest w kilku wersjach w zależności od potrzeb i od udźwigu.
Przedni WOM napędzany jest mechanicznie. Klika opcji zaczepów tylnych. Zaczep C, Zaczep belka A, Zaczep CEE
Dodatkowo oferujemy klika opcji wyposażenia które sprawią że praca w tym ciągniku będzie o wiele przyjemniejsza i dużo bardziej wydajna.
Podsumowanie
Landini to profesjonalizm oraz szeroka gama produktów i możliwości. Ciągnika Landini Mistral 2 oferujemy z prostymi silnikami wolnossącymi jak i turbo-doładowanymi. Jest to prosty ciągnik wyprodukowany w całości we Włoszech w całości czyli już na kołach jest transportowany ciężarówką do Polski.We włoszech także przechodzi testy kontroli jakości na każdym etapie produkcji jak i na końcu na hamowni i placu testowym.
Przez wiele lat zdobył sobie już należytą pozycje i opinie użytkowników jako niezawodny i ekonomiczny.
Sprzedawany od 1998 roku cechuje się bardzo długą żywotnością ponad 20 000h przepracowanych w polskich warunkach.
Ciągnik o bardzo wszchstronnym zastosowaniu. Największe zastosowanie znalazł w sadownictwie
Starannie dopracowana konstrukcja zapewnia niskie koszty eksploatacji poprzez długi okresy pomiędzy przeglądami, i wymianami olejów, płynów eksploatacyjnych oraz ich optymalne ilości.
Radialne ogumienie zapewnia doskonałą przyczepności i wyższy komforcie jazdy.
Współczynnik masy do mocy idealnie pasuje do prac komunalnych i sadowniczych. Będzie poruszał się świetnie w najtrudniejszym terenie i pozwoli zapobiec tworzeniu się kolein.