Landini Mistral 2

mini_mini_LA_RS14_MISTRAL2_Cab_BlueIcon_Studio_001

 

 

Mistral 2 dostępny jest w dwóch modelach: STD z kabiną lub platformą oraz GE dostępny wyłącznie w wariancie z platformą. W modelu GE projekt osi przedniej i tylnych przekładni głównych umożliwia obniżenie pozycji jazdy do 95 mm w porównaniu do wersji STD, co pozwala na uzyskanie lepszych osiągów w wąskich i niskich przejazdach oraz pod trejażami i w szklarniach..

Landini  Mistral 2 to product najwyższej jakości MADE IN ITALY.

Silnik

Silniki Kohler

3-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,9 litra z chłodnicą końcową zapewnia w modelach MISTRAL 2-055 i 2-060 maksymalną moc odpowiednio 49 i 57 KM (ISO) z maksymalnym momentem obrotowym 180 i 200 Nm dostępnym już przy 1200 obr./min. , co stawia MISTRAL 2 jako Best in Class w swojej kategorii.

Ważną nowością jest dostępność TEMPOMATU (pamięci obrotów silnika), który pozwala zapisywać obroty silnika i szybko je przywoływać za pomocą praktycznego przycisku na prawej konsoli.

Silnik

MISTRAL 2-055

MISTRAL 2-060

KOHLER Common Rail KDI 1903 KDI 1903
Moc 49 57
Maksymalny moment obrotowy (Nm) 180 200
Pojemność (CM3) 1861 1861


Skrzynia biegów i hydraulika

 

Skrzynia biegów to serce każdego ciągnika, to najważniejszy element i najbardziej wartościowy w traktorze.

12 biegów polowo-transportowych od 0,8 do 31 km/h pozwalają na maksymalne wykorzystanie mocy i momentu obrotowego silnika. To kolejny parametr który redukuje zużucie paliwa.

4 biegi pełzające z prędkością od 0,2 km/h

Rewers mechaniczny ułatwia zmiane kierunku jazdy na każdym biegu bez konieczności zatrzymania ciągnika.

Wspomaganie kierownicy wraz z bardzo małym promieniem zawracania 2,9 m (bez użycia hamulcy) ułatwia manewrowanie w ciasnych miejscach, sadach. Tylny podnośnik o udźwigu 1200 kg wyposażony jest w  mechaniczny układ sterowania z regulacją pozycyjną oraz siłową jak również z regulacją prędkości opadania i czułości podnośnika.

Napęd

 

Landini Mistral 2 posiada załączany mechanicznie napęd 4×4 oraz włączaną elektrohydraulicznie blokadę dyferencjału na wszystkie koła.

Przekładnia stożkowa w przednim moście wraz z niewielkimi gabarytami ciągnika umożliwia uzyskanie promienia zawracania o wartości 2,9m bez użycia hamulcy, ale również przeniesienie napędu na skręcone koła pod obciążeniem.

WOM

 

Zależnie od wykonywanej pracy, ciągnik umożliwia użycie wałka odbioru mocy o prędkości 540 lub 540eco (750 obr./min). Dodatkowym atutem ciągnika jest zmiana tych prędkości w kabinie. Prędkość 540eco pozwala na pracę przy niższych obrotach silnika, to już trzeci argument powodujący zwiększenie oszczędności zużycia paliwa w tym ciągniku.

Bardzo bogata oferta wyposażenia

 

Włoska kabina oferuje wysoką jakość, szczelność i wysoki poziom filtrowania powietrza (dostępne filtry węglowe).

Ciągnik ten oferowany jest również bez kabiny ze składaną ramą ochronną dedykowany do pracy w tunelach.

Dostępny jest również w kliku możliwych szerokościach najbardziej atrakcyjne dla sadowników to 128 cm , 138 cm i 143 cm. Przedni TUZ i WOM także dostępny jest w kilku wersjach w zależności od potrzeb i od udźwigu.

Przedni WOM napędzany jest mechanicznie. Klika opcji zaczepów tylnych. Zaczep C, Zaczep belka A, Zaczep CEE

Dodatkowo oferujemy klika opcji wyposażenia które sprawią że praca w tym ciągniku będzie o wiele przyjemniejsza i dużo bardziej wydajna.

 LA_RS14_MISTRAL2_Studio_Render_001

Podsumowanie

 

Landini to profesjonalizm oraz szeroka gama produktów i możliwości. Ciągnika Landini Mistral 2 oferujemy z prostymi silnikami wolnossącymi jak i turbo-doładowanymi. Jest to prosty ciągnik wyprodukowany w całości we Włoszech w całości czyli już na kołach jest transportowany ciężarówką do Polski.We włoszech także przechodzi testy kontroli jakości na każdym etapie produkcji jak i na końcu na hamowni i placu testowym.

Przez wiele lat zdobył sobie już należytą pozycje i opinie użytkowników jako niezawodny i ekonomiczny.

Sprzedawany od 1998 roku cechuje się bardzo długą żywotnością ponad 20 000h przepracowanych w polskich warunkach.

Ciągnik o bardzo wszchstronnym zastosowaniu. Największe zastosowanie znalazł w sadownictwie

Starannie dopracowana konstrukcja zapewnia niskie koszty eksploatacji poprzez długi okresy pomiędzy przeglądami, i wymianami olejów, płynów eksploatacyjnych oraz ich optymalne ilości.

Radialne ogumienie zapewnia doskonałą przyczepności i wyższy komforcie jazdy.

Współczynnik masy do mocy idealnie pasuje do prac komunalnych i sadowniczych. Będzie poruszał się świetnie w najtrudniejszym terenie i pozwoli zapobiec tworzeniu się kolein.