Landini Seria 2

DSC_1898
Img0267
DSC_1935
Img0415
Img0434
IMG_3262
IMG_8682
Img0449 B
Img0374

 

logo_stampa_landini

 

Seria 2 zastępuje model Mistral nowoczesnym wyglądem oraz kompaktowymi rozwiązaniami. Zmiany będą w nowej masce oraz nowej fabrycznej kabinie zapewniającej jeszcze lepszą ochronę przed szkodliwymi dla zdrowia opryskami.

Dodatkowo dostępna będzie nowa wersja GE – Dzięki zaprojektowaniu nowych osi uzyskano bardzo kompaktowy ciągnik który jest niższy od dotychczasowego Mistrala o 95 mm.

Reszta podzespołów została nie zmieniona. Nadal do dyspozycji mamy najoszczędniejsze na rynku w swojej klasie japońskie silniki Yanmara jednak gama ciągników zmniejszy się do 3 silników 43,4 KM 47,6 KM 54,2 KM. Skrzynia biegów pozostanie marki Landini.

Landini Seria 2 to product najwyższej jakości MADE IN ITALY.

Silnik

 

Japońskie silniki YANMAR to ciche i oszczędne jednostki. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne jakim jest bezpośredni wtrysk paliwa (Direct Iniection) sprawia że jest to najoszczędniejszy silnik w swojej klasie. Landini Seria 2 oferuje aż 3 silniki, modele do wyboru:

Seria 2-045
Seria 2-050 Seria 2-060
Moc 44 KM 47,6 KM 54,2 KM
Poj silnika 1995 cm3 2189 cm3 1995 cm3
Max. Moment obrotowy Nm 129/1400 141/1200 159,5/2000
Typ silnika wolnossący wolnossący Turbodoładowany
Ilość cyl./zaw 4/8 4/8 4/16


Skrzynia biegów i hydraulika

 

Skrzynia biegów to serce każdego ciągnika, to najważniejszy element i najbardziej wartościowy w traktorze.

12 biegów polowo-transportowych od 0,8 do 31 km/h pozwalają na maksymalne wykorzystanie mocy i momentu obrotowego silnika. To kolejny parametr który redukuje zużucie paliwa.

4 biegi pełzające z prędkością od 0,2 km/h

Rewers mechaniczny ułatwia zmiane kierunku jazdy na każdym biegu bez konieczności zatrzymania ciągnika.

Wspomaganie kierownicy wraz z bardzo małym promieniem zawracania 2,9 m (bez użycia hamulcy) ułatwia manewrowanie w ciasnych miejscach, sadach. Tylny podnośnik o udźwigu 1200 kg wyposażony jest w  mechaniczny układ sterowania z regulacją pozycyjną oraz siłową jak również z regulacją prędkości opadania i czułości podnośnika.

Napęd

 

Landini Seria 2 posiada załączany mechanicznie napęd 4×4 oraz włączaną elektrohydraulicznie blokadę dyferencjału na wszystkie koła.

Przekładnia stożkowa w przednim moście wraz z niewielkimi gabarytami ciągnika umożliwia uzyskanie promienia zawracania o wartości 2,9m bez użycia hamulcy, ale również przeniesienie napędu na skręcone koła pod obciążeniem.

WOM

 

Zależnie od wykonywanej pracy, ciągnik umożliwia użycie wałka odbioru mocy o prędkości 540 lub 540eco (750 obr./min). Dodatkowym atutem ciągnika jest zmiana tych prędkości w kabinie. Prędkość 540eco pozwala na pracę przy niższych obrotach silnika, to już trzeci argument powodujący zwiększenie oszczędności zużycia paliwa w tym ciągniku.

Bardzo bogata oferta wyposażenia

 

Landini Seria 2 oferuje 2 wersje kabinowe:

Ciągnik ten oferowany jest również bez kabiny ze składaną ramą ochronną dedykowany do pracy w tunelach.

Dostępny jest również w kliku możliwych szerokościach najbardziej atrakcyjne dla sadowników to 128 cm , 138 cm i 143 cm. Przedni TUZ i WOM także dostępny jest w kilku wersjach w zależności od potrzeb i od udźwigu.

Przedni WOM napędzany jest mechanicznie. Klika opcji zaczepów tylnych. Zaczep C, Zaczep belka A, Zaczep CEE

Dodatkowo oferujemy klika opcji wyposażenia które sprawią że praca w tym ciągniku będzie o wiele przyjemniejsza i dużo bardziej wydajna.

Podsumowanie

 

Landini to profesjonalizm oraz szeroka gama produktów i możliwości. Ciągnika Landini Mistral oferujemy z prostymi silnikami wolnossącymi jak i turbo-doładowanymi. Jest to prosty ciągnik wyprodukowany w całości we Włoszech w całości czyli już na kołach jest transportowany ciężarówką do Polski.We włoszech także przechodzi testy kontroli jakości na każdym etapie produkcji jak i na końcu na hamowni i placu testowym.

Przez wiele lat zdobył sobie już należytą pozycje i opinie użytkowników jako niezawodny i ekonomiczny.

Sprzedawany od 1998 roku cechuje się bardzo długą żywotnością ponad 20 000h przepracowanych w polskich warunkach.

Ciągnik o bardzo wszchstronnym zastosowaniu. Największe zastosowanie znalazł w sadownictwie

Dla przykładu już Model Seria 2-045 bezproblemowo radzi sobie z opryskiwaczem Sae Turbmatic 1500l. z przystawką T..

Starannie dopracowana konstrukcja zapewnia niskie koszty eksploatacji poprzez długi okresy pomiędzy przeglądami, i wymianami olejów, płynów eksploatacyjnych oraz ich optymalne ilości.

Radialne ogumienie zapewnia doskonałą przyczepności i wyższy komforcie jazdy.

Współczynnik masy do mocy idealnie pasuje do prac komunalnych i sadowniczych. Będzie poruszał się świetnie w najtrudniejszym terenie i pozwoli zapobiec tworzeniu się kolein.

 

Masy i wymiary

SERIA 2-045 GE

SERIA 2-050 GE

SERIA 2-060 GE

SERIA 2-045 STD

SERIA 2-050 STD

SERIA 2-060 STD

Koła 260/70R16-320/70R24 260/70R16-320/70R24 280/70R16-360/70R24 260/70R16-320/70R24 260/70R16-320/70R24 280/70R16-360/70R24
Masa (Kg) 1580 (bez kabiny) 1580 (bez kabiny) 1590 (bez kabiny) 1730 1730 1750
Długość z balastem (mm) 3225 3225 3225 3225 3225 3225
Rozstaw osi (mm) 1760 1760 1760 1760 1760 1760
Wysokość do ramy (mm) 2003 2003 2003 2097 2097 2097
Wysokość do kabiny (mm) 2307 2307 2307
Prześwit (mm) 295 295 295 385 385 385
Wysokość do kierownicy (mm) 1218 1218 1218 1312 1312 1312